Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo sailburuaren bisita Ficobara
Bileran instalazioak bisitatzeko aukera izan zuten, baita aurtengo bilakaera eta Ficobaren etorkizuneko aurreikuspenak ezagutzeko ere
Asteazkenean Javier Hurtado, Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo sailburuak, bisita ofiziala egin zuen Ficobara, Gipuzkoako azokara, Jose Antonio Santano, Ficoba Fundazioko presidentea, eta Ander Sarratea, Ficobako zuzendari nagusiarekin. Gregorio Zurro, Turismo sailburuordeak, eta Miguel Angel Paez, Irungo lehen alkateordeak, ere parte hartu zuten.
Bileran instalazioak bisitatzeko aukera izan zuten, baita aurtengo bilakaera eta Ficobaren etorkizuneko aurreikuspenak ezagutzeko ere.
Javier Hurtado sailburuak adierazi zuenez, “Negozio turismoak gero eta pisu handiagoa du Euskadin Ficoba bezalako guneak antolatzen dituzten kongresu, azoka eta bestelako ekitaldietan. Aisialdiko turismoa suspertzen laguntzen du jarduera paraleloen bidez. Badakigu oso momentu zaila dela bereziki pandemiak kaltetutako MICE turismo honetarako, baina espero dugu egoera epidemiologikoek berreskuratzea ahalbidetuko duela eta Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailatik gure laguntza osoa izango duela berraktibatzeko».
Bere aldetik, Jose Antonio Santanok eskerrak eman zizkion sailburuari Irunera eta Ficobako instalazioetara egindako bisitagatik eta gogoratu zuen “Ficoba gaur egun erreferentzia da azokak eta ekitaldiak antolatzeko. Balio bat Euskadiko azoka eta azoka turismo jarduerarako eta asko eskertzen dugu Irunera hurbildu izatea gure azokak eskaintzen dituen aukera guztiak bertatik bertara ikusi ahal izatea, barrutik bakarra eta kokapenean bakarra”.
Ficobako zuzendari nagusi Ander Sarrateak Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo sailburuari urtearen inguruabar bereziak nabarmendu zituen. Gogorarazi zuen azoka eta ekitaldien sektorea izan dela pandemiaren kaltetuenetako bat, jendea leku zehatz batean eta data zehatz batean biltzeko duen izaeragatik, eta horrek jarduera saihestezina eragin duela.
«Hala ere, Ander Sarrateak nabarmendu duenez, irailetik aurrera Ficobak bere jardueraren zati bat berreskuratu ahal izan du malgutasuna baliatuz eta aurrez aurreko, hibrido eta onlineako ekitaldiak antolatuta».
Lehenengoen artean, Bioterraren 17. edizioa, Ficobako azokarik zaharrena, Caravantur, eta asteburu honetan ospatuko den Ficoautoren edizio berria, Gipuzkoako ibilgailu erabilitako azoka. Higiene eta segurtasun protokolo zorrotzekin egin diren hitzorduak.
Datorren urterako helburua pixkanaka normaltasunera itzultzea eta Ficobak azken 8 urteetan emaitza positiboak ematea ahalbidetu duen jarduera maila berreskuratzea da, bere jardueraren hazkunde iraunkorretik eratorritakoa, pandemiaren agerraldiak soilik eten duena.
Ander Sarrateak Ficobak 2019an lortutako emaitza onak azpimarratu zituen, azoka kopuru errekor batekin itxi baitzen (19) eta bi milioi eurotik gorako diru-sarreren finkapenarekin eta ingurumenean 31,3 milioi euroko eraginarekin.
No hay comentarios:
Publicar un comentario